Sensor di posizione Gefran

Descrizione breve:

Gefran hè u capu mundiale cù quarant'anni in a cuncepimentu è a produzzione di suluzioni per a misurazione, u cuntrollu è a guida di i prucessi di produzzione industriale. Avemu filiali in 14 paesi è una reta di più di 80 distributori in u mondu.QUALITÀ E TECNOLOGIA Gefran progetta e produce sensori di posizione da oltre 40 anni.Più di un milione di trasduttori installati è una cunniscenza approfondita di i prucessi di misurazione guarantiscenu u rendiment è un elevatu rapportu qualità / prezzu ....


Detail di u produttu

Tags di u produttu

fsf
Gefran hè u capu mundiale cù quarant'anni in a cuncepimentu è a produzzione di suluzioni per a misurazione, u cuntrollu è a guida di i prucessi di produzzione industriale. Avemu filiali in 14 paesi è una reta di più di 80 distributori in u mondu.
QUALITÀ E TECHNOLOGY
Gefran progetta e produce sensori di posizione da oltre 40 anni.
Più di un milione di trasduttori installati è una cunniscenza approfondita di i prucessi di misurazione guarantisci
prestazioni è un rapportu qualità / prezzu elevatu.
Gefran hè u fabricatore di u cumpunente sensitivu di i so trasduttori è hè cusì capace di guarantiscia u pruduttu
affidabilità è precisione di a misurazione è a flessibilità in a persunalizazione per u cliente.
I trasduttori di pusizioni di Gefran sò basati nantu à dui tecnulugii diffirenti: prima, furnisce tecnulugia potentiometrica
una larga gamma flessibile sviluppata annantu à l'anni;secondu, tecnulugia magnetostrictive chì furnisce cumplettamente sviluppatu
suluzioni cù prestazioni superiore per via di u sistema di misurazione senza cuntattu.
Caratteristiche di i trasduttori di posizione Gefran:
- Misura a pusizioni definita: à l'accensione di u sistema, u trasduttore legge immediatamente l'attualepusizioni senza avè da fà alcuna riposizioni meccanica.
- Durata di vita estesa: da 100 milioni di movimenti di i trasduttori potentiometrichi à u quasi illimitatudurata di vita di i transducer magnetostrictive cum'è u risultatu di a mancanza di cuntattu trà u transducer è u solettore di posizione.
- Signal de sortie à haute résolution : pratiquement infini pour les potentiomètres et 2μ pour le magnétostrictiftrasduttori.
- Installazione faciule è cunnessione simplice à i strumenti è PLC più cumuni nantu à u mercatu.
- Gestisce i cursori utilizendu u stessu trasduttore è leghje a velocità di u muvimentu (MK4-C / IK4-C in CANopenfinu à 2 cursori;Interfaccia MK4-P / IK4-P Profibus finu à 4 cursori; analogicu;MK4-A finu à un massimu di 2 cursori).
- Asta da 10 mm à 4000 mm
SERVIZI:
Una squadra di esperti Gefran travaglia cù u cliente per selezziunà u pruduttu ideale per a so applicazione è per aiutà à stallà è cunfigurà i dispositi.
Gefran prupone una larga gamma di corsi à diversi livelli per u studiu tecnicu-cumerciale di a gamma di prudutti Gefran è ancu corsi specifichi à dumanda.
dad
APPLICAZIONI:
faf
adsdfa
A SOLUZIONE MAGNETOSTRITIVA:
Constant è sistematicu hè l'attività di ricerca è innuvazione per migliurà è ottimisà u funziunamentu di i sensori di pusizioni cù a tecnulugia magnetostrictive.Patented by Gefran, ONDA hè l'elementu sensu chì hè statu cuncepitu cù u scopu di simplificà è ottimisà l'elementu di trasduzzione.
Eccu e caratteristiche principali di ONDA:
- un elementu di sensazione simplificatu chì permette di riduce ancu più e dimensioni di u trasduttore
- una struttura simplice è modulare per ottene una più affidabilità è facilità di mantenimentu
- suluzioni uniche chì guarantiscenu u massimu rendimentu in a so classe.
GUIDA À A SELEZIONE:
LIVELLU DI PROTEZIONE
Sicondu a struttura è a tecnulugia utilizata, i trasduttori di pusizioni lineari di GEFRAN sò capaci di furnisce diversi livelli di prutezzione contra a polvera è i liquidi.
I intervalli da IP40 à IP67 ponu esse scelti, secondu a tabella seguente:
fasfgs
INTERFACCIA DI COMMUNICAZIONE:
I potentiometri furniscenu un output di tensione ratiometrica.
Questu significa chì a gamma di tensione di output dipende da a tensione utilizata per alimentà u transducer.
Aduprate u sensoru cum'è un divisore di tensione cù una corrente massima attraversu u cursore Ic≤ 0.1mA.
ATTENZIONE!U potentiometru ùn deve esse usatu cum'è una resistenza variabile.
Se vulete ottene un signalu cundizionatu 0..10 Vdc o 4..20 mA cum'è output di u potentiometru, un cundizionatore di signale PCIR pò esse cunnessu à uoutput di u dispusitivu.
Disponibile ancu a versione potenziometrica PMISLE cù uscita analogica integrata 4..20mA.
I trasduttori magnetostrittivi, invece, permettenu di sceglie l'interfaccia di output chì si adatta megliu à i vostri bisogni di l'applicazione:
- uscita di tensione analogica: 0..5Vcc/5..0Vcc, 0..10Vcc/10..0Vcc
- uscita analogica di corrente: 0..20mA, 4..20mA
- Output SSI: 16, 21, 24, 25 bit binariu o codice Gray
- Output CANopen: CiA DP 3.01 rel.4.0 è DS406
- Uscita Profibus: DPV0 nantu à RS485 secondu IEC 61158
11
TRANSDUCTORI DI POSIZIONE:
22
LUNGHEZZA CORSA: FINO A 4000 mm
Quandu sceglite un transducer, hè impurtante di ricurdà chì ci sò dui colpi diffirenti:
- Corsa meccanica: u cambiamentu propiu chì u cursore di u trasduttore hè capaci di fà;
- Corsa elettrica utile: a parte di a corsa meccanica in a quale a linearità di u trasduttore hè garantita.
Per quessa, quandu si cuncepisce una applicazione, duvete sceglie un trasduttore cù una corsa elettrica utile chì hè uguale o più grande di u muvimentu massimu realizatu da a parte mobile.
TIPI DI ATTUATORE:
Per misurà u spustamentu di un ughjettu, u transducer hà una parte mobile chì hè generalmente attaccata à l'ughjettu stessu.
Di solitu sò usati dui tipi di parti mobili:
- stem : u sistema classicu utilizatu da i potentiometri chì hè custituitu da un bastone cunnessu à u corpu di u transducer chì trasmette u shift à e parti internu di u sensor;
- cursore: un sistema chì furnisce suluzioni più compatte grazieà l'usu di un cursore chì diventa integrale cù u muvimentuparte per esse misurata.
Certi mudelli di potentiometri, cum'è a serie PME, sòcarattarizatu da un attuatore magneticu esternu ligatu à un internucursore di misurazione.U cursore magneticu rimpiazza l'arbre,rende u strumentu ancu più compactu.
3 SISTEMI DI FISSAGGIO:
Trè tipi di supporti ponu esse usatu per installà u transducer:
- parentesi: u metudu più tradiziunale;una superficia libera è duie o più supporti secondu a lunghezza di u transducer sò necessarii per installà u transducer;
- flange: ideale per l'applicazioni induve u troncu deve passà per un pirtusu è u trasduttore deve esse fissatu nantu à i mura di u foru;
i cundizioni di usu ci vole à esse cunsideratu, soprattuttu in relazione à high strokes;
- Articulazioni auto-allineanti: usate per fissare l'estremità di u transducer direttamente à e parti in muvimentu;altri punti di fissazione ponu esse eliminati è i muvimenti offset ponu esse misurati;stu sistema ùn hè micca pensatu per i colpi particularmente longu.
33
GUIDA PER A SELEZIONE DI TRANSDUCER:
44
55
TRANSDUCTORI DI POSIZIONE
666

777


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi