Matching machine à iniezione cù stampi à iniezione

A maiò parte di i prudutti di plastica in a vita di ogni ghjornu sò pruduciuti da una macchina di stampaggio a iniezione.L'injection molding di i prudutti di plastica richiede l'usu di stampi, chì significa chì a suluzione cumpleta di injection molding deve esse a macchina di injection molding + mold.Questu hà alcuni requisiti per a macchina di stampatura à iniezione è u moldu currispundente.Oghje,VEJXXiaobian parrarà solu di i bisogni currispundenti di a macchina di stampatura à iniezione è di u moldu di iniezione.
A cuncordanza di stampi à iniezione importa

1. U nùmeru di muffa per l'injezione hè simplice è populari.Hè un paru di prudutti chì sò stampati à iniezione in un tempu.Ci sò 1 fora, 1 fora 4, 1 fora 8, 1 fora 16 è cusì.

Precauzioni

<1>, a quantità di iniezione di muffa hè generalmente ligata à a dimensione di u moldu, è a dimensione di u moldu hè ligata à a dimensione di clamping di u muffa di a macchina per l'iniezione, chì deve esse assuciata quandu currisponde à a dimensione.
<2>, u numeru di injection molding hè dinù limitata da a taglia di u pruduttu.
2, a dimensione di u muffa d'iniezione hè in relazione, a dimensione di u muffa d'iniezione hè in realtà ligata à u tipu di macchina di stampa di iniezione, chì hè divisa in una macchina di stampa di iniezione verticale è una macchina di stampa di iniezione horizontale.

Precauzioni

<1> Vertical injection molding machine clamping verticale, cusì a dimensione di u sistema di clamping ùn hè micca limitata, cusì a dimensione di l'injection molding verticale ùn hè in generale micca troppu grande, chì hè ligata à l'injection molding machine Verticale Fà qualchi prudutti di injection molding. cù dimensioni più chjuche.

<2> Macchina di stampatura à iniezione horizontale Perchè tutta a struttura di stampatura à iniezione hè horizontale, a dimensione di u sistema di clamping ùn hè micca limitata durante u disignu, chì furnisce spaziu abbastanza per a dimensione di u muffa durante l'injection molding, cusì u plasticu più grande L'iniezione di u produttu molding hà da aduprà una machina horizontale.

Muffa d'iniezione verticale cumuni

I stampi più cumuni di macchine di stampaggio a iniezione verticali includenu muffa di spina AC, muffa di spina DC, muffa di spina USB, manicu di spazzolino da denti, gioielli, palla da golf, boutonniere, antenna, badge, buttone, caricatore, apparecchi elettrici, cancelleria, paralume, coperchio di strumenti, carcassa, mobili, articuli sportivi, ingranaggi, etc.


Tempu di post: 28-mar-2019