Pompa idraulica Notes

1. A pressione di u cisterna idraulica è u tank di cuntrollu di u voluminu deve esse attentu à a pressione di u cisterna in ogni mumentu durante u travagliu.A pressione deve esse mantinuta in a gamma specificata in u "Manual d'utilizatore".

2. A pressione hè troppu bassu, a pompa d'oliu ùn hè micca faciule per dannà per l'absorzione d'oliu insufficiente.Se a pressione hè troppu alta, u sistema idraulicu sferiscerà l'oliu, chì facilmente pruvucarà u circuitu di l'oliu à bassa pressione per scoppia.Per l'equipaggiu dopu a mantenimentu è u cambiamentu d'oliu, dopu avè esauritu l'aria in u sistema, verificate u nivellu di l'oliu secondu a "Istruzzioni di operazione" aleatoria, mette a macchina in un locu pianu, è verificate di novu u nivellu d'oliu dopu chì u mutore hà vultatu. off per 15 minuti è aghjunghje l'oliu quandu hè necessariu.

3. Altre note:In u travagliu, hè necessariu di prevene e petre volanti da chjappà cilindri idraulichi, pistoni, tubi d'oliu idraulicu è altri cumpunenti.S'ellu ci hè un picculu impattu nantu à u pistone, u bordu circundante deve esse macinatu cù petra d'oliu in tempu per prevene danni à u dispusitivu di sigillatura di pistone è cuntinuà à esse usatu senza perdite d'oliu.Per l'attrezzatura chì hè stata fermata continuamente per più di 24 ore, l'oliu deve esse injectatu in a pompa idraulica prima di inizià per impedisce chì a pompa idraulica sia secca è dannata.

4. Mantenimentu regulare Notes:Attualmente, certi sistemi idraulichi di machini di ingegneria sò dotati di dispositivi intelligenti, chì anu alcune funzioni d'avvertimentu nascoste per u sistema idraulicu, ma a so gamma di rilevazione è u gradu anu certe limitazioni, cusì l'ispezione è u mantenimentu di u sistema idraulicu. duveranu esse risultati di rilevazione di u dispositivu intelligente è ispezioni periodiche è mantenimentu cumminati.

5. Mantenimentu Verificate l'appiccicazioni di u schermu di u filtru, cum'è u polu di metallu eccessivu, spessu marca l'usura di a pompa o u cilindru di u cilindru.Per fà questu, avete da assicurà chì e misure currispundenti sò pigliate prima di principià.Se u filtru si trova da esse danatu, a terra s'acumule, è deve esse rimpiazzata in u tempu.Se necessariu, cambia l'oliu à u stessu tempu.


Tempu di post: 12-aug-2019